גישור בין מנהלים

מה זה גישור בין מנהלים? ואיך עושים את זה נכון?

קרה לך פעם שישבת בישיבת הנהלה – כל אחד מהמנהלים הציג את עמדתו, כל אחד מוכשר בתחומו, רעיונות יצירתיים, התכווננות לצעוד קדימה – ולמרות כל זה – היתה תחושה שמשהו לא עובד. במקום לשתף פעולה ביניהם המנהלים לא הפסיקו להתווכח – כל אחד משך לכיוון שלו – תחושת מתח באוויר – ולבסוף לא ניתן היה להגיע לדרך ופתרון שיספק את כל הצדדים המעורבים.

יצאת בתחושה של תסכול והחמצה – הרי בחרת אותם אחד אחד – אנשים טובים, מוכשרים, עם תעודות, פוטנציאל מבטיח ויכולות הובלה והנהגה.

אפשר להמשיך ככה – אבל לא תקבל את התוצאות אליהן שאפת להגיע – ותכל'ס גם נמאס לך להשקיע כל כך הרבה זמן ואנרגיה בלהיות "הגננת" של צוות ההנהלה שלך…

איך גורמים למנהלים לעבוד בשיתוף פעולה ומשם להגיע יחד ליעדים שאותם אתה רוצה להשיג?

גישור בין מנהלים – זה הדבר הבא בניהול!

לא עוד סדנה, או משחק, או תהליך ארגוני ארוך, מסורבל ורב משתתפים.

במספר פגישות גישור ממוקדות ומדויקות – נשים את האמת 'על השולחן' ונמצא יחד את הדרך להמשיך קדימה באווירה מקצועית, יעילה וחברית. בפגישות הגישור שאותן אנו מנהלים, אנו מובילים את המשתתפים להיות אותנטיים ולדבר את האמת שלהם בלי שהם ירגישו חשופים מדי ובלי שהדבר ייחשב כחולשה.

משם – מציאת הדרך לעבודה משותפת מתוך הבנה, כבוד הדדי והתחשבות – קצרה מאוד.

כשיש אמת – יש עוצמה, ענייניות מחויבות ושיתוף פעולה – לא מאבקי כח!

זו האוירה וסביבת העבודה שאנו רוצים לראות בהנהלה של כל חברה.

אנחנו כאן לשירותכם

דברו איתנו

דילוג לתוכן